KISSOJEN PALVELUT

Laserhoito kissoille

Laser on hoitomuotona kivuton, tehokas ja turvallinen. Se vilkastuttaa pintaverenkiertoa ja sen on tieteellisesti todistettu auttavan mm. seuraaviin vaivoihin:

- lievittää akuuttia ja kroonista kipua

- vähentää tulehdusta

- auttaa nivelkipuun, esim. nivelrikko ja ortopedisiin kipuihin, esim. spondyloosi

- lievittää lihas- ja jännevaivoja

- nopeuttaa rasitusvammoista toipumista

- nopeuttaa murtumien, arpikudoksen ja leikkaushaavojen paranemista

- vähentää turvotusta

- kiihdyttää aineenvaihduntaa ja kudosnestekiertoa

Laserhoidolla voidaan vähentää kipulääkkeiden tarvetta. Hoidon aikana kissa saattaa tuntea lievää lämmön tunnetta tai kihelmöintiä iholla, jonka seurauksena kissa rentoutuu. Laserhoitoa suositellaan annettavaksi 3-6 kerran sarjoina. Kroonisissa kiputiloissa jälkihoidoksi suositellaan kerran kuussa tapahtuvaa ylläpitohoitoa kipujen pois pitämiseksi..

Kissojen laserhoito 10 min./15€

Emmi-Pet hammaspuhdistus

Ultraäänimenetelmällä tehtävä kissan hampaiden puhdistus on tehokas tapa sekä ennaltaehkäistä hammaskiven ja hammassairauksien syntyä että poistaa jo muodostunutta hammaskiveä. Toimenpide tehdään ilman kissan rauhoitusta, se kestää noin 30 minuuttiia. Hammaspuhdistajamme Jenni käy meillä 1 kerran kuukaudessa, kysy aikoja 050 3305 200 tai info@vihreatassu.fi

Kissojen hammaspuhdistus 76€, sisältää harjaspään.

Kissan kynsienleikkuu

Leikkaamme käsiteltävissä olevien kissojen kynsiä. Toimenpiteeseen varataan aikaa 30 min. ja se maksaa 15€.

VIHREÄ TASSU

Tikkurilantie 48