TOIMITUSEHDOT

​

Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tuotemyyntimme tapahtuu ennakkomaksulla, johon lisätään kuljetusmaksu. Saatuamme tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen ja pankkiyhteystiedot antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Toimitamme tilaamasi tuotteet, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Tilisiirto voi kestää 1-2 arkipäivää. Maksuaikaa tilausvahvistuksen saamisesta on 3 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus tulkitaan peruutetuksi, mikäli emme saa siitä suoritusta.

KULJETUSMAKSUT

• Kirje, esim. lahjakortti 2€, toimitusaika pääsääntöisesti 4 työpäivää, toimitetaan annettuun kotimaan osoitteeseen.

• XXS-lähetys (max. 35 x 25 x 3 cm, max 2 kg), 4,90€, toimitusaika 2-3 työpäivää, toimitetaan annettuun kotimaan osoitteeseen.

• S-paketti (max. 11 x 32 x 42 cm, max. 35 kg), 5,90€, toimitusaika 1-3 työpäivää, toimitetaan pakettiautomaattiin tai postiin

• M-paketti (max. 19 x 36 x 60 cm, max. 35 kg), 7,90€, toimitusaika 1-3 työpäivää, toimitetaan pakettiautomaattiin tai postiin

• Edellä mainittuja isommat paketit toimitamme Matkahuollon kautta heidän hinnastonsa mukaisesti.

PALAUTUSEHDOT/VAURIOITUNUT TUOTE

Tarkista toimitettu tavara vastaanotettaessa. Mikäli tuote on vioittunut,  tee ilmoitus virheestä Vihreään Tassuun välittömästi.

YLEISET VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

​

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, on sinun oltava todistetusti Vihreään Tassuun yhteydessä 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut kuljetusliikkeeltä tiedon tavaran noutomahdollisuudesta. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin myyntikuntoinen sen saapuessa takaisin Vihreään Tassuun. Vihreä Tassu ei sitoudu vastaamaan palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.